Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2014 02:39 - Приказна...
Автор: weed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1439 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.01.2014 02:41


Имам една Приказна Идея в живота си. Познавате я? СУПЕР! Значи ще разберете следващите ми редове.
Тя е червенокоса еротика. Поглежда те и си в плен. Дълбок поглед, но не онзи на дървен философ, а по-скоро на човек, който е видял твърде много от живота за годините си. Не това ми харесва обаче, а фактът, че не можеш реално да вникнеш ако тя не ти позволи. 
Тайна. 
Грация. Да, всяко движение на тялото й е грация. Дали ще си вземе Мартинито, дали ще ти се усмихне, дали ще отвори вратата, няма никакво значение, всичко в нея е грация. Само бях чела в приказките за хора като нея, но никога не съм вярвала, че са реалност.
Приказна е толкова приказна....
Приказка една е била някога тя и мечтаеш ти да ти се усмихне. Пишеш в блога си шибан за човек, който за секунди е някак си променил живота ти. 
Всичкото си бих дала, за да е тя щастлива. КАЖЕТЕ, давайте, думи и рими давам за нея, цветове и вселени. Да, бия се, с оръжия и цветя, голи ръце и думи. 

О, само да видите вие моята Приказна, де ви тоя шанс в живота. 

Знаете ли какво щастие е тя да ви прегръща докато спите? Сигурност и никакви кошмари! Знаете ли колко е прекрасно да се събудите и първото което видите да е нейната усмивка, кой знае какво е сънувала тогава, но се усмихваше! О, дано е мислела за мене! 
Мамка ви и читатели, както казвам, няма да съм аз ако не изпсувам, знаете, че мразя да съм прегръщана, обичана и всичко, но Приказна...ДА! ДА! ДА! ТЯ!

Имам една Приказна в живота и тя ще да е първородната ми дъщеря, защото знам, че ще е Тя! Не ми пука за поверията на първия син, за челядта, която ще поеме рода, аз искам само Приказна, която ще промени Света, както моята прави сега.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: weed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 148824
Постинги: 117
Коментари: 36
Гласове: 118
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930