Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2009 05:57 - ......
Автор: weed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 978 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2009 00:57


5:45 сутринта!
Е*ала съм му майката пак.
Реших да стана в 4:30 за да се изкъпя, защото снощи спря тока (страхотна логика) 
Невероятно, уникално..какви жертви правим жените, а то кво...някои мъже и с ток не се къпят.
Тъй като е твърде рано и няма будни си говоря с феминистичното ми Аз. То е твърдо на мнението, че мъжете трябва да се поогледат, защото са слепиу. Имам толкова невероятни приятелки, мили, добри, умни, красиви...и без приятел. И тъпото е, че ми разправят, че момчетата не ги харесвали. И на теб ти идва в главата "Какво им става на тези мъже бе? " Наистина, какво ви става? Знаем, че изискванията ви за жена са доста несвързани:
1) Тя е красива, дългокрака, с голям бюст и е руса! Да, тук проблема е , че е тъпа, но пък  е красива, за това оставате с нея, за да се фукате кво яко (тъпо) гадже имате.
2) Тя е умна, образована, интелигентна, но не особено красива. Дори не я поглеждате на улицата, не й се виждат гърдите.
3) Красива, скромна, с хубаво тяло, умна - и нея не забелязвате...е защо?!?!

Иии..все тая!!!
Важно е да има захарен памук на литри, зайченца в кашони и малки котета провесени от минус третия етаж.


Love and....

naaah! Пише ми се още! :Д
но не знам за какво, ок просто си пиша мислите. лалалалалалалала (в период) 
А! Защо 148 е толкова тъпкан? То т"ва не е автобус, а магаре ве. Ще е чудо ако не те настъпят ! писна ми секи ден..краката ми станаха на нищо ;( 

P.S. Община Варна, моля погледнете светофара на Чаталджа! Все ми свети червено кат" идва автобуса! То е невъзможно 3 месеца всеки ден >< Или сте ме уручасали или....ми се е е*ало майката.

P.S. 2 До момичето, което ме гледа злобно в автобуса - Баба ти е гей! 

P.S. 3 До гаджето на момичето дет" ме гледа злобно - Ти си гей! 

P.S. 4 До шофьора-камикадзе - Целта на автобуса е да превози хора от точка А до точка B....не да направиш Апокалипсис! Страх ме е в твоя автобус! 

P.S. 5 до къде ли моа да стигна с Тия Пи Ес

P.S. 6 няхняхняхняхнях

Love and thorns



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - P.S.
04.12.2009 09:50
разби ме "баба ти е гей" :))))

Всяка жена може да изглежда перфектно, тоест външния вид не е причината. Повечкото акъл плаши мъжа с по-малко. Това е добрата версия, лошата е че от лоши гени спасение няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 148768
Постинги: 117
Коментари: 36
Гласове: 118
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930