Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 21:21 - Триумфът на моята муза!
Автор: weed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1046 Коментари: 0 Гласове:
1



Явно днеска ще е ден за тъпи расъждения.
Дали, защото съм яка или зарад" пълнолунието, нямам си идея, но ми е добре така.
Някак си усещам свтлинка в душата си, която тлее и тлее...понякога изгасва, но щом светне се чувствам прекрасно. Чувствам се жива, о, толкова жива, а няма по-прекрасно чувство от това, да знаеш, че си жив, да използваш живота си смислено и да го цениш.
Понякога съжалявам, че губя толкова време от живота си в безсмислени неща, като писане в блогове, употребяване на скайп и интернет като цяло, след като мога да изляза и да видя невижданото, невидимото, да погледна в душите на хората. Това ми е мечта, да видя цвета на хората и да срещна перфектния - прозрачният!
Също искам да летя, нависоко с криле обгърнати от пламъци. Да ръся пепел от тялото си, да се дам на хората. 
Искам да ...се гръмна. Да, да, точно така! Да застана до синята стена, точно над дъгата и да се застрелям в главата...кръвта ми да се слее с червения цвят, после с оранжевия, жълтия, зеления синия и лилавия....ще бъде прекрасно! 
Писна ми да бягам, за да седя на едно място, писна ми да бъда или не, писна ми от Свободата, Санчо, писна ми.

И казвам ви! Вярвайте, че ще полетите над Света и това ще стане. Ще летите по-високо от всеки. Ще усетите небето под своите крака, а хората ще бъдат онези нищожества, които винаги са били.



Love and thorns


Тагове:   Моята,   муза,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: weed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 148783
Постинги: 117
Коментари: 36
Гласове: 118
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930